Ombudsman Metropool Amsterdam

Als u niet tevreden bent met de manier waarop uw klacht door ons is afgehandeld, kunt u de Ombudsman Metropool Amsterdam inschakelen. Dit is een onpartijdig en onafhankelijk instituut. De Ombudsman Metropool Amsterdam spreekt een oordeel uit over de klacht en stuurt dit aan de klager en aan de personen of het orgaan waarover is geklaagd.

Gebruik voor klachten het klachtenformulier van Ombudsman Metropool Amsterdam.

Als u uw klacht of verzoek via mail wilt sturen, vermeld dan in uw verzoek:

  • naam en adres van de verzoeker
  • de dagtekening
  • de gronden van het verzoek
  • een omschrijving van de klacht en tegen wie deze klacht gericht is
  • de wijze waarop uw klacht in eerste instantie is behandeld en afgedaan

Uw verzoek kunt u sturen aan: info@ombudsmanmetropool.nl.

Contactgegevens Ombudsman Metropool Amsterdam

U kunt langskomen op het gratis inloopspreekuur van Ombudsman Metropool Amsterdam. Let op: van 15 juli tot en met 19 augustus 2025 zijn er geen inloopspreekuren i.v.m. de zomervakantie. Tijdens de zomervakantie is de Ombudsman wel bereikbaar via telefoon, mail of klachtenformulier

Het adres is: Jacob Bontiusplaats 9, 1018 LL, Amsterdam. Telefoon: 020-625 9999 (bereikbaar van maandag tot en met vrijdag 9.00 tot 12.00 uur). 

Meer informatie

Kijk op: ombudsmanmetropool.nl